środa, 20 sierpnia 2014

Notka informacyjna

Witam!
Po pierwsze- zmieniłam wygląd bloga, więc mam nadzieję, że podoba się nowy wystrój, że jest bardziej czytelny.
Po drugie- wybaczcie mi za czcionkę, a raczej za różne wielkości, ale nie wiem co się stało, bo być może podczas kopiowania tekstu z Word'a coś się poprzestawiało i zmieniło jej wielkość, a gdy chcę to przerobić w poście to po prostu jest tak samo, więc przepraszam, ale mam nadzieję, że da się odczytać tekst.
Po trzecie- ze względu na to, że już za niedługo rozpocznie się rok szkolny to rozdziały zapewne będą wstawiane rzadziej niż dotychczas, bo lekcje, prace domowe, wiecie o co chodzi. Zależy też od tego czy będę mieć wenę czy też nie.
I po czwarte- jeśli czytacie to FanFiction to proszę zostawcie po sobie komentarz, bo nawet nie wiecie, jak one strasznie motywują do pisania. Możecie też dodać się do obserwatorów tego bloga, więc chyba będziecie dostawać wtedy powiadomienia czy coś w tym rodzaju. Albo dodać kontakt do siebie w stronie 'Kontakty', więc będę Was informowała o rozdziałach.
Więc, myślę, że to na tyle. :)
+ Pytania:
1. Cieszycie się, że wracacie do szkoły? :)
2. Co robiliście w te wakacje? :)
3. Jak myślicie jak będą wyglądały dalsze losy Skylynn? :)
4. Wolelibyście Skiall (Skylynn+ Niall) czy Skiam (Skylynn+ Liam)? :)
Miłego dnia, Kochani!

2 komentarze:

  1. Hej :)
    Z czcionką wszystko okej, przynajmniej u mnie.
    Tak, wiem, szkoła :( Ja też będę rzadziej dodawała rozdziały na swoim blogu. Niestety trzeba się uczyć...

    1. Jestem tak szczęśliwa, że z tej radości skaczę do sufitu ;.;
    2. Nudziłam się, hehe.
    3. hmmm ^^
    4. SKIALL!!!!! ♥
    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie wszystko ok :) z blogiem ;)

    1. Jestem szczesliwa z tego powodu :D - wyczuj ten sarkazm
    2. Ahh.. Chodzilam do pracy :D i w domu pomagalam i troszke sie nudzilam -.-
    3. Trudno powiedziec. Naprawde :)
    4. Skiall ;D

    OdpowiedzUsuń